Velkommen til medarbejder-support på optagelse.dk
Fremhævet indhold
→ Hjælp ansøgere med at lave omvalg
→ Regler for videresendelse af ansøgninger og omvalg
→ Adgang og rettigheder til optagelse.dk for medarbejdere
Aktuelt:
Kommende webinar om ansøgningsproces, optagelse og elevfordeling til gymnasiale uddannelser - For efterskolevejledere
Gense webinar om ansøgningsproces afholdt torsdag den 7. november via dette link og find præsentationen her.
Gense webinar om ansøgningsproces, optagelse og elevfordeling til gymnasiale uddannelser afholdt i november måned via dette link og find præsentationen her.
Tips og tricks
Brug vores chatbot
Vi har lanceret en chatbot på medarbejdersiderne, som kan besvare en masse af de spørgsmål vi typisk bliver stillet i supporten. Prøv den af, og se om den kan hjælpe.
Kig efter ikonet her i nedre højre hjørne:
Vejledninger
Find vores vejledninger ved at klikke videre herunder
KONTAKT SUPPORTEN
→ Indmeld supportsag
Alle typer henvendelser er velkommen som skriftlige sager. I mange tilfælde er det mest hensigtsmæssigt at oprette en skriftlig supportsag.
Det kan fx være når
- Dit problem kræver at vi undersøger data pba. CPR-numre eller lignende (portalen er sikker til at håndtere CPR-numre)
- Du oplever en bestemt fejl eller fejl-meddelelse, som vi skal bruge et screenshot af for at behandle.
- Du mener der er fejl eller mangler i de data du kan tilgå i systemet
- Hvis vi har brug for at sende dig information retur, fx vejledninger eller links.
Vi prioriterer skriftlige sager højt, og vil på begynde sagsbehandlingen inden for én arbejdsdag.
→ Telefon: 70 21 21 51 | Se telefonens åbningstider