Velkommen til medarbejder-support på optagelse.dk
Fremhævet indhold
→ Hjælp ansøgere med at lave omvalg
→ Regler for videresendelse af ansøgninger og omvalg
→ Adgang og rettigheder til optagelse.dk for medarbejdere
Aktuelt:
Tilgå mandagens (kl. 9:30 11:30) - webinar om ansøgningsproces direkte via dette link
Kommende webinars om 9. og 10. klassers ansøgningsproces med udgangspunkt i skolernes årshjul - For alle interesserede
Kommende webinars om ansøgningsproces, optagelse og elevfordeling til gymnasiale uddannelser - For KUI-vejledere
Kommende webinar om ansøgningsproces, optagelse og elevfordeling til gymnasiale uddannelser - For efterskolevejledere
Tips og tricks
Brug vores chatbot
Vi har lanceret en chatbot på medarbejdersiderne, som kan besvare en masse af de spørgsmål vi typisk bliver stillet i supporten. Prøv den af, og se om den kan hjælpe.
Kig efter ikonet her i nedre højre hjørne:
Vejledninger
Find vores vejledninger ved at klikke videre herunder
KONTAKT SUPPORTEN
Chatbot
Supportens chatbot kan svare på ofte stillede spørgsmål. Du finder chatbotten i nederste højre hjørne overalt på Optagelse.dk
→ Indmeld supportsag
Alle typer henvendelser er velkommen som skriftlige sager. I mange tilfælde er det mest hensigtsmæssigt at oprette en skriftlig supportsag.
Det kan fx være når
- Dit problem kræver at vi undersøger data pba. CPR-numre eller lignende (portalen er sikker til at håndtere CPR-numre)
- Du oplever en bestemt fejl eller fejl-meddelelse, som vi skal bruge et screenshot af for at behandle.
- Du mener der er fejl eller mangler i de data du kan tilgå i systemet
- Hvis vi har brug for at sende dig information retur, fx vejledninger eller links.
Vi prioriterer skriftlige sager højt, og vil på begynde sagsbehandlingen inden for én arbejdsdag.
→ Telefon: 70 21 21 51 | Se telefonens åbningstider