Du kan oprette en kontaktperson til dit system. Kontaktpersonen er blandt andet synlig for skolen i mailen om anmodning om dataadgang. Det er derfor en god idé at tilføje en kontaktperson til dit system, så skolen har en person, de kan kontakte, hvis de har spørgsmål til systemet eller anmodningen om dataadgang. 


Sådan gør du


Opret kontaktperson

  1. Klik på knappen 'Vælg kontaktperson', når du opretter et nyt system:
    Billedet viser knappen Vælg kontaktperson, der fremkommer når du opretter et nyt system.

  2. Udfyld felterne:
    Navn (obligatorisk)
    Telefonnummer
    E-mail
    Link
  3. Klik på knappen 'Opret':
    På billedet ses de fire skrivefelter, der skal udfyldes med informationer, samt knappen Opret.

  4. Vælg kontaktpersonen i feltet 'Vælg eksisterende kontaktperson'
  5. Klik på knappen 'Vælg':
    Billedet viser feltet Vælg eksisterende kontaktperson og knappen Vælg.


Rediger kontaktperson

Du kan redigere oplysningerne på en kontaktperson, hvis du f.eks. har tastet forkert eller kontaktpersonen har fået nyt telefonnummer.

  1. Vælg kontaktpersonen, du vil redigere, i feltet 'Vælg eksisterende kontaktperson'
  2. Lav rettelserne under 'Ret kontaktperson'
  3. Klik på knappen 'Opdater':
    På billedet ses feltet Ret kontaktperson og knappen Opdater til redigering af kontaktperson.


Slet kontaktperson

Du kan slette en kontaktperson fra listen.

  1. Vælg kontaktpersonen i feltet 'Vælg eksisterende kontaktperson'
  2. Klik på knappen 'Slet kontaktperson':
    På billedet ses feltet Vælg eksisterende kontaktperson og knappen Slet kontaktperson til sletning af kontaktperson.