Ved indmeldelse af sag via supportens sagssystem bliver du bedt om at logge ind eller oprette en bruger. Er det første gang, du skal indmelde en sag, skal du oprettes som bruger.

I vejledningen herunder kan du se hvordan du gør.

Fremgangsmåde - opret dig som bruger i supportportalen

  • Klik på linket 'Tilmeld dig en konto' i højre side:
    Billedet viser placeringen af linket Tilmeld dig en konto, som anvendes hvis man er førstegangsbruger i supportportalen.


  • Udfyld felterne på næste billede efter anvisningen:
  1. Indtast den email-adresse, som du i fremtiden ønsker at modtage besked om besvarelser på
  2. Indtast et selvvalgt kodeord. Du kan frit vælge hvilket kodeord du vil bruge, så længe det består af minimum 8 tegn og en blanding af tal og bogstaver
  3. Indtast dit fulde navn
  4. Indtast bogstaverne, som vises i billedet
  5. Klik på knappen 'Tilmeld'
    Billedet er en skærmvisning af boksen for oprettelse af en bruger til supportportalen.


  • Du er nu oprettet som bruger i supportportalen og kan indmelde din sag.