Du ser en gammel version af denne side. Se den nuværende version.

Sammenlign med nuværende Vis sidehistorik

Version 1 Nuværende »

Problem

Ansøgere kan ikke fremsøge skolens udbud via Optagelse.dk

Løsning

Der kan være flere forskellige årsager til dette problem

Sådan kan du undersøge, hvad problemet skyldes:

  1. Log ind på Optagelse.dk.

  2. Gå ind på siden Udbudsadministration.

  3. Kontroller om jeres udbud er godkendt.
    I kolonnen Tilstand skal der stå Godkendt til offentliggørelse.

  4. Hvis udbuddet er godkendt, kan du undersøge, om ansøgningsperioden er korrekt.
    Klik på udbuddets titel. Kontroller datoerne i rubrikken Ansøgningsperiode.  

  5. Hvis både Tilstand og Ansøgningsperiode er korrekt, kan du undersøge, hvordan ansøgerne søger efter jeres udbud. Måske er der en oplagt grund til, at resultatet ikke kan findes.