Versioner sammenlignet

Nøgle

  • Linjen blev tilføjet.
  • Denne linje blev fjernet.
  • Formatering blev ændret.
Info
iconfalse

Det er - for kommuner, hovedskoler og institutioner uden enheder - muligt at indmelde ændringer (oprettelse, nedlæggelse og opdatering) til STILs support, som derefter vil foretage ændringerne i Institutionsregisteret.

For ændringer til stamoplysninger på frie grundskoler, skal der tages kontakt til CIT på mail: friegrundskoler@stukuvm.dk. For ændringer til stamoplysninger på efterskoler og frie fagskoler (frie kostskoler), skal der tages kontakt til mail: friekostskoler@stukuvm.dk.

skrive til supporten med oplysninger herom.

Info
iconfalse

Sådan gør du

Er der ændringer, som skal registreres i institutionsregisteret, kan du

Uddrag medtager
UI Steps
sizesmall
UI Step

Lav eventuelt et udtræk fra https://statistik.uni-c.dk/instregudtraek/ for at kontrolleret de registrerede oplysninger

UI Step

Opret en sag til supporten og noter de ønskede ændringer/nedlæggelser/tilføjelser heri.

UI Button
colorblue
newWindowtrue
iconlink
tooltipOpret en supportsag hos STIL
titleOpret en supportsag hos STIL
urlhttps://jira.stil.dk/servicedesk/customer/portal/7/create/185

Bemærk: Det kræver at du opretter dig i supportportalen for at du kan indmelde en supportsag. Læs eventuelt vejledningen Sådan opretter du dig som bruger i supportportalen.


UI Step

STIL foretager ændringerne i Institutionsregisteret og afslutter sagen med besked om, at ændringerne er foretaget

Sådan indmelder du ændringer til InstitutionsregisteretSådan indmelder du ændringer til Institutionsregisteretnopaneltrue