Versioner sammenlignet

Nøgle

  • Linjen blev tilføjet.
  • Denne linje blev fjernet.
  • Formatering blev ændret.

...

Panel

Sådan tilmelder du din institution til indberetning 

For at kunne benytte den manuelle indberetningsløsning skal følgende være opfyldt;

UI Expand
title1. Institutionen skal være tilmeldt UNI-Login

For bestilling af UNI-Login – udfyld denne formular ”Nem bestilling af UNI-Login Brugeradministration”
Hvis institutionen har et UNI-Login og du ikke er tilknyttet som bruger skal du bede din UNI-Login brugeradministrator om at oprette dig som bruger (https://viden.stil.dk/pages/viewpage.action?pageId=5638213) eller tilknytte dit eksisterende UNI-Login til institutionen: https://viden.stil.dk/display/SUP/Tilknyt+bruger+fra+anden+institution

UI Expand
title2. Den person, der indberetter skal, være brugeradministrator på institutionen

Når du har et UNI-Login på institutionen skal du sikre dig, at du er brugeradministrator. Hvis du ikke er det, skal du bede din UNI-Login brugeradministrator om at oprette dig som brugeradministrator. Opret supplerende brugeradministrator

UI Expand
title3. Institutionen være godkendt til at anvende den manuelle indberetningsløsning

Dernæst skal du henvende dig til STIL og bede om at blive godkendt til at anvende den manuelle indberetningsløsning. Henvendelsen skal ske via denne kontaktformular (er det første gang, du skal indmelde en sag, skal du oprettes, se her hvordan).
Efter godkendelse vil du nu kunne logge ind på https://www.indberetningungedatabase.dk og begynde at indberette.

...