Hvis du som forælder/kontaktperson har børn som er hjemsendte, kan det være, at du står i en situation, hvor du er nærmeste person, som kan hjælpe med tekniske udfordringer. I denne artikel kan du finde svar og vejledninger til nogle af de spørgsmål, som kan opstå i denne sammenhæng.

Klik på overskriften for at se vejledningen

Få en ny adgangskode til dit barns Unilogin

Kan ikke rendere {include} Den inkluderede side kunne ikke findes.

Hvordan får jeg mit eller mit barns Unilogin brugernavn?

Kan ikke rendere {include} Den inkluderede side kunne ikke findes.

Jeg kan ikke logge ind med mit Unilogin

Kan ikke rendere {include} Den inkluderede side kunne ikke findes.

Hvor skal vi logge ind?

Skolen skal oplyse dig/dit barn om hvor I skal logge ind. Der er mange forskellige tjenester og portaler, hvor man kan bruge Unilogin, og skolen ved, hvilke I skal bruge.

Vi kan ikke logge ind på computeren

Indlogning på computeren foregår på en særlig måde, som er opsat af skolen selv (eller kommunen for skolen). Det er kun skolen, som kan hjælpe jer videre i dette tilfælde.

I nogle tilfælde kan det være nødvendigt at kontakte skolen for at få hjælp. Det kan f.eks. være i følgende situationer:

  • I ved ikke, hvor I skal logge ind
  • Hvis der er problemer med indlogning på computeren
  • Unilogin'et virker (kontroller eventuelt om I kan logge ind på unilogin.dk), men ikke på en eller flere forskellige portaler eller tjenester som f.eks. Zoom, Teams, Office365 eller andet.