Hvis du som forælder/kontaktperson har børn som er hjemsendte, kan det være du står i en situation hvor du er nærmeste person som kan hjælpe med tekniske udfordringer. I denne artikel kan du finde svar og vejledninger til nogle af de spørgsmål som kan opstå i denne sammenhæng.

Klik på overskriften for at se vejledningen

Skolen skal oplyse dig/dit barn om, hvor i skal logge ind. Der er mange forskellige tjenester og portaler hvor man kan bruge Unilogin og skolen ved, hvilke I skal bruge.

Indlogning på computeren foregår på en særlig måde, som er opsat af skolen selv (eller kommunen for skolen). Det er kun skolen som kan hjælpe jer videre i dette tilfælde.



I nogle tilfælde kan det være nødvendigt at kontakte skolen for at få hjælp. Det kan f.eks. være i følgende situationer:

  • I ved ikke, hvor I skal logge ind.
  • Hvis der er problemer med indlogning på computeren.
  • Unilogin'et virker (kontroller eventuelt om I kan logge ind på unilogin.dk), men ikke på en eller flere forskellige portaler eller tjenester som f.eks. Zoom, Teams, Office365 eller andet.