Du kan redigere de systemer, du har oprettet på tilslutning.stil.dk. Informationer for systemet, som du kan redigere, er:



Systemets navn er obligatorisk og skal udfyldes. Da systemets navn er synligt i anmodningen om dataadgang til en skole, er det en god idé at give systemet et navn, der er forståeligt og sigende. De øvrige punkter er ikke obligatoriske, men udfylder I felterne, hjælper I skolen med bedre at kunne finde ud af, hvad systemet og anmodningen om dataadgang går ud på. Specielt det at få tilkoblet en kontaktperson til systemet, er en stor hjælp for skolen, hvis de har spørgsmål til systemet. 

Fremgangsmåde - rediger et system

  1. Log ind på tilslutning.stil.dk
  2. Klik på linket 'Udbydersystemadministration':
    Billedet viser linket Udbydersystemadministration på tilslutning.stil.dk.

  3. Klik på 'Rediger system' (blyantikonet) ud for det system, du vil redigere:
    Billedet viser hvor du finder blyantikonet, som bruges til at redigere et system.

  4. Rediger dit system og klik på knappen 'Gem':
    På billedet ses skrivefelterne til redigering og knappen Gem.



Vejledning: Opret nyt system

Vejledning: Gør et system passivt

Vejledning: Send en anmodning om dataadgang



I større organisationer, som eksempelvis kommuner eller regioner, kan det være en central forvaltning eller enhed, der har ansvaret for brug af NemID til medarbejdere. Du kan finde din virksomheds NemID administrator via denne side.

Har du spørgsmål til hvor rettigheder tildeles, kan du læse artiklen 'Tilføj rettigheder til medarbejdere'.

Hvis du ønsker generel viden, hjælp og vejledning ifm. NemID medarbejdersignatur og NemID til medarbejdere, kan du bruge dette link.



Husk at se retningslinjer for vidensartikler inden du begynder at skrive artiklen.

(OBS: Denne boks er skjult for læseren)