Opret og rediger ny medarbejder

Opret medarbejder

  • Klik på 'Medarbejdere' i topmenuen for at gå til medarbejderlisten
  • Klik derefter på knappen Ny medarbejder-knappen på Elevadministration.stil.dk

Indtast medarbejderens oplysninger

Når du opretter en medarbejder, skal medarbejderens CPR-nummer først indtastes. Dernæst skal følgende følgende felter udfyldes.

  • Rolle
  • Navn
  • Vej
  • Postnummer
  • By

Følgende felter kan du vælge at udfylde:

  • Mobiltelefon
  • E-mail

Beskyttede oplysninger

  • Har eller ønsker medarbejderen navnebeskyttelse eller beskyttet telefonnummer, kan det tilvælges ved manuelt at sætte flueben i feltet.

Gem indtastningen

Når alt relevant og obligatorisk er udfyldt, gemmes oplysningerne ved at klikke på 'Gem'.

Såfremt der mangler indtastninger vil dette fremhæves ved forsøg på at gemme.