Her listes kendte fejl der muligvis opstår med status for evt. håndtering af fejlene.

Fejloversigt

  • Brugeren skal genindlæse siden, før godkendt uddannelsesretning får flueben i tabellen på institutionsdetajlesiden.
  • Ansøgninger sendt til manuelt behandling viser ikke dato i "Afsendt den".
  • Hvis man udfylder ansøgning for Personlig Assistance og sletter indstillingen efterfølgende, kan man ikke tilføje indstillinger og gemme ansøgningen
  • Når man opretter timereguleringer, oprettes der duplikater i listevisningen.
    • Disse fjernes ved at brugeren trykker på "Gem ændringer"
  • Der vises intet bevilliget beløb for et produkt, når man opretter en bestilling.
  • Man kan oprette en timeregulering i juli 2023, selvom støtten starter i oktober 2023
  • Samtykke for eleven kan uploades flere gange.
  • Man kan ikke vælge produktpakke hvis man ikke har sat støttestart og støtteslutdato på ansøgningen.
  • Det fremgår ikke at sagsbehandlere er inkluderede som modtagergruppe når man tilføjer en kommentar på ansøgninger. 
  • Hvis man tilføjer IT-startpakkeerklæring som bilag med den rigtige dokumenttype og herefter sletter dokumentet fra ansøgningen, kan man ikke vælge dokumenttypen igen.
  • Teksten for fejl og udløbet erklæringer vises ikke rigtigt
  • Ved upload af dokumenter for KUI medarbejder fremgår dokumenttype ikke.