Denne vejledning er for dig, som er ny i Elevadministrationen og gennemgår processen med at få adgang, oprette klasser, elever og kontaktpersoner.

Vælg et andet emne under ElevAdministrationen for at se flere vejledninger.

Hvis du har fået adgang til Elevadministration.stil.dk, i forbindelse med nedlukning af ba.emu.dk, skal du være opmærksom på følgende:

  • Det er ikke et krav at bruge Elevadministration, men et muligt supplement. Skolernes egne administrationssystemer bør understøtte de behov der må være til administration af brugere - såfremt dette ikke er gældende, vil vi anbefale at rette henvendelse til leverandøren af disse med henblik på behovsafdækning.
  • Brugere som er manuelt oprettet i ba.emu.dk flyttes ikke med over på Elevadministration. Hvis I ønsker at gen-tilknytte brugere, kan det ske manuelt igennem Elevadministrationen - eller igennem skolens eget administrationssystem (anbefalet).

Husk at se retningslinjer for vidensartikler inden du begynder at skrive artiklen.

(OBS: Denne boks er skjult for læseren)